دختر استقلالی

کنفرانس مطبوعاتی با حضور بازیکنان و هنرمندان خواننده

سیاوش خواهانی، مجری طرح و مدیر پروژه سرود قهرمانی تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، ازرونمایی این سرود در روز ۱۴ اسفندماه خبر داد و گفت: در این تاریخ از ساعت ۱۴ الی ۱۹ کنفرانسی در سالن همایشهای برج میلاد تهران برگزار می شود و با حضور تنی چند از بازیکنان، خوانندگان، بازیگران و هنرمندان مطرح کشور، از این سرود رونمایی خواهد شد.
وی با بیان اینکه تعدادی از بازیکنان اسبق و کنونی استقلال در این سرود اقدام به خوانندگی کرده اند، نام آنان را به این ترتیب ذکر کرد: آرش برهانی، فرزاد حاتمی، میلاد میداودی، رضا عنایتی، محسن یوسفی، امین منوچهری و...
خواهانی فقط نام تعداد محدودی از خواننده های شرکت کننده در این کنفرانس را ذکر کرد و در پاسخ به سوال خبرنگار ایپنا که اسامی مشهورترین خواننده این کنفرانس را خواستار شده بود، اظهارداشت: اجازه بدهید فعلا از این افراد نام نبرم تا بتوانیم در روز کنفرانس، میهمانان حاضر را غافلگیر کنیم.
مجری طرح سرود قهرمانی تیم فوتبال استقلال در ادامه افزود: در این پروژه آرش برهانی به همراه پویا امینی، فرشید سرباز وطن و حمید خندان به ترتیب به عنوان نماینده بازیکنان، مدیر اجرایی و نماینده خوانندگان، رودر روی خبرنگاران نشسته و در مورد سرود قهرمانی استقلال، به سوالات آنان پاسخ خواهند گفت.
مدیرپروژه سرود قهرمانی تیم فوتبال استقلال در مورد روند ساخت این سرود اظهار داشت: سرود قهرمانی استقلال درواقع برای جام حذفی سال گذشته ترتیب داده شده بود، ولی به دلیل تغییرات ساختاری این باشگاه و همچنین امیدوار بودن کادر مدیریتی این تیم به کسب حداقل ۲ جام در سال جاری، از این سرود قهرمانی استقبال قابل توجهی شد.
خواهانی خاطر نشان کرد: در این کنفرانس ضمن دعوت از کلیه پیشکسوت های باشگاه استقلال، از هنرپیشگانی که بعضا گرایش به تیم فوتبال پرسپولیس نیز داشته اند، دعوت به عمل آمده است.
*اسامی برخی از چهره های مطرح شرکت کننده درکنفرانس پروژه سرود قهرمانی تیم فوتبال استقلال:
بازیکنان: آرش برهانی، فرزاد حاتمی، رضا عنایتی، میلاد میداودی، محسن یوسفی، امین منوچهری و...
بازیگران و هنرمندان: بیژن بنفشه خواه، پویا امینی، سامان گوران و...
خوانندگان: مجتبی کبیری، حمید خندان و... 


نظرات شما عزیزان:

ما چهار تا
ساعت13:38---6 اسفند 1391
سلام دختر استقلالي از وبلاگت خيلي خوشم اومد چون ما هم مث تو عشق به استقلالي بودن و استقلالي ها داريم . ميتوني يه لطفي برامون بكني . وقتي داخل وبلاگت شدم . يه پرده سينمايي جلوش بود و بايد صبر ميكردم ميتوني كد اون رو بهم بدي تا منم اين كار رو بكنم يا اگه ميشه آدرس جايي رو كه كدش رو گرفتي برام بگو . مرسي متنظرت هستم


پاسخ:مخلص همه استقلالی های گل. عزیزم فکر میکنم آدرس وبت رو درست وارد نکردی چون بلاگفا مینویسه همچین آدرسی پیدا نشد. اگر دوباره سر بزنی و آدرس رو صحیح وارد کنی حتما برات میفرستم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->